Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αριθμοί στα αγγλικά | Numbers in English

 


Το να μάθεις τους αριθμούς στα αγγλικά, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται, Αρχικά πρέπει να μάθεις τους πρώτους 12 αριθμούς και ύστερα θα σου φανεί πιο εύκολο να συνθέτεις πιο περίπλοκους αριθμούς.

Τις δεκάδες (20, 30, 40 κ.α) πρέπει να τις μάθεις απ'έξω, όμως αφού τις μάθεις, σε συνδυασμό με τα παραπάνω θα μπορείς να φτιάχνεις τους αριθμούς όπως τους θες.


ΠΡΟΦΟΡΑ 1-20



ΚΑΝΟΝΕΣ 

  1. Για να φτιάξεις έναν αριθμό βάζεις τον μεγαλύτερο αριθμό μπροστά και ύστερα λες τον μικρότερο (δηλ. στο 720, λες πρώτα 700, μετά 20)
  2. Ενώνουμε τις δυάδες με μια παύλα (-) (δηλ. 23 είκοσι-τρία)
  3. Μετά τις εκατοντάδες λέμε "and", με την  εξαίρεση των μηδενικών των εκατοντάδων που έχουν μόνο μηδενικά (δεν θα ακουγόταν ωραίο αν το κάναμε):


4. Δεν πειράζει αν λες a ή one hundred/thousand/million, γιατί σημαίνουν το ίδιο πράγμα.
5. ΜΗΝ βάζεις τους αριθμούς στο πληθυντικό, μη λες "a thousands" πες "a thousand", δεν είναι σαν τα ελληνικά που λέμε χιλιάδες, στέκεται χωρίς να το βάλεις στο πληθυντικό.
6. Αντί για "thousand", μπορείς να πεις "grand", "K". Προσοχή, αυτό το κάνεις μόνο αν έχεις στρογγυλεμένο αριθμό, σαν το 3,000, όχι το 3,812.
(π.χ στα βίντεο μπορεί να δεις 200Κ views, σημαίνει 200 χιλιάδες/200.000 προβολές, ή ακούς "I need 5 grand to buy ths car", σημαίνει θέλω 10 χιλιάρικα να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο, είναι πιο chill/χαλαρός τρόπος να πεις την ίδια έκφραση)
7. Στους περίπλοκους αριθμούς, βάλε και εσύ κόμμα (,)

Παραδείγματα:
  • 54 
το μεγαλύτερο είναι το 50 και ύστερα το 4, οπότε γράφεις fifty-four.
  •  99
το μεγαλύτερο είναι το 90 και ύστερα το 9, οπότε γράφεις ninety-nine.
  • 123
το μεγαλύτερο είναι το 100, μετά το 20, μετά το 3, οπότε γράφεις one/a hundred and twenty-three.
  • 771
το μεγαλύτερο είναι το 700, ύστερα το 70 και μετά το 1, οπότε γράφεις seven hundred and seventy-one.
  • 11.561
το μεγαλύτερο είναι 11,000, ύστερα το 500, μετά το 60 και τέλος το 1, οπότε γράφεις
elevel thousand and five hundred sixty-one.
  • 123.456.789 
εντάξει, δεν θα χρειαστείς αυτό τον αριθμό, αλλά ας υποθέσουμε πως αυτό είναι το ultimate test/ υπέρτατο τεστ  σου. Όταν σπας αυτό τον αριθμό, έχεις τρία κομμάτια  το 123.000.000, το 456.000 και το 789. Πρώτα θα σκεφτείς, ότι για να τα γράψεις, πρέπει να βάλλεις κόμμα, σε αυτά τα τρία κομμάτια. Μετά απλά λες το κάθε κομμάτι με την σειρά του, χρησιμοποιώντας "and" όπου χρειάζεται.  Πρώτα βάζεις το 123.000.000 που είναι το μεγαλύτερο, ύστερα το 456.000 και τέλος το μικρότερο, που είναι το 789, άρα γράφεις: one hundred and twenty-three million, four hundred and fifty-six thousand, seven hundrend and eighty-nine.


Τόσο απλά ^-^

Πρέπει να κάνεις πολύ εξάσκηση, και να είσαι σίγουρη πως ξέρεις καλά τους αριθμούς αυτούς. Γράψε τους κάτω πολλές φορές και πες τους. Για να εξασκηθείς σου έχω υλικό στο τέλος.


ΑΣΚΗΣΕΙΣ

online

Αντιστοίχησε αριθμό με λέξη (http://cla-tice2.univ-fcomte.fr/eolf/wp-content/uploads/grammar/numbers/06.htm)

Βρες τον αριθμό

 (https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/numbers/numbers-hundred)

(https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/numbers_digits.htm)

pdf (στείλε τα μου, για να τα ελέγξω)

Αντιστοίχησε αριθμούς 1-100 https://drive.google.com/file/d/1AXtKhirabNlO7b4cCrTOVPbtvQy-Pdjv/view?usp=sharing

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΟΗΘΕΙΑ

Αν δεν γνωρίζεις πως γράφεται ένας αριθμός, καταχώρησε τον αριθμό σε αυτή την σελίδα και θα σου πει πως γράφεται: (http://www.numtoword.com/2-number-english.html)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια εισαγωγή στους ρηματικούς χρόνους | An Introduction to Verb Tenses

  Στα ελληνικά έχουμε τους εξής 8 χρόνους:  Ενεστώτας (τώρα) πχ. εγώ λούζω   Παρατατικός (χθες συνέχεια) πχ. εγώ έλουζα   Αόριστος (χθες μια φορά) π.χ. εγώ έλουσα Μέλλοντας Εξακολουθητικός (αύριο συνέχεια) π.χ εγώ θα λούζω  Μέλλοντας Συνοπτικός (αύριο μια φορά) π.χ. εγώ θα λούσω Παρακείμενος (έχω κάνει κάτι) π.χ εγώ έχω λούσει Υπερσυντέλικος (είχα κάνει κάτι) π.χ. εγώ είχα λούσει Μέλλοντας Συντελεσμένος (θα έχω κάνει κάτι) π.χ  εγώ θα έχω λούσει Και σαν να μην μας έφταναν όλα αυτά, έχουμε ενεργητική φωνή  (ενεργώ/κάνω κάτι π.χ. εγώ λούζω) και παθητική φωνή  (παθαίνω/μου συμβαίνει κάτι π.χ. εγώ λούζομαι) και όλα αυτά κλίνονται επίσης σε 8 χρόνους. Η γλώσσα μας είναι δύσκολη, αλλά έτσι είναι και οι άλλες γλώσσες. Τα αγγλικά έχουν περισσότερους χρόνους και μας δίνουν μια ευκαιρία να μιλήσουμε και να εκφραστούμε με έναν άλλο τρόπο. Ίσως πιο χαλαρό από αυτών των ελληνικών. Στα αγγλικά χωρίζουμε τους χρόνους σε: Present (παρόν) Past (παρελθόν) Future (μέλλον) Το καθένα από τα παραπάνω έχε

Be, have, do in Present Simple | Είμαι, έχω, κάνω στον Στιγμιαίο Ενεστώτα

  Be, have,  do in Present Simple | Είμαι, έχω, κάνω στον Στιγμιαίο Ενεστώτα  Σήμερα θα μιλήσω για τρία από τα πιο σημαντικά ρήματα στην αγγλική γλώσσα Τα χρησιμοποιούμαι καθημερινά χωρίς να το καταλαβαίνουμε, συνήθως μόνα τους ή και με άλλα ρήματα, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζουμε να τα χρησιμοποιούμαι σωστά. Αρχικά πρέπει να μάθουμε, πως τα ρήματα χωρίζονται σε 2 κατηγορίες 1. Auxiliary verbs = βοηθητικά ρήματα Σε αυτές τις περιπτώσεις, το ρήμα που χρησιμοποιούμαι, βοηθά ένα άλλο ρήμα να δώσει νόημα στην φράση. π.χ I am taking a bath (εγώ κάνω μπάνιο), εδώ το ρήμα του be, που έγινε "am" βοηθά το ρήμα "taking", να δώσει νόημα στην φράση. Αν βάζαμε μόνο "am", δεν θα έβγαζε νόημα! 2. Main verbs = κύρια ρήματα Σε αυτές τις περιπτώσεις , το ρήμα είναι ο σταρ της πρότασης. Αυτό δίνει νόημα στην πρόταση. π.χ.  I was here a month ago (Ήμουν εδώ πριν ένα μήνα), εδώ το ρήμα του be, έγινε "was" και σημαίνει ήμουν. Δεν υπάρχει κανένα άλλο ρήμα και εί